Brev:
Mad efter aftensmaden
6. november 2009
Alder:
14 mdr.
Mad efter aftensmaden
Hej helen.
Jeg har to børn - en dreng på 4 år og en pige på 14 mdr. Det er jo ikke altid de synes lige godt om den serverede aftensmad:-). Jeg synes tit, det virker som om, de godt kan spise noget bagefter igen. Uanset om de har spist godt eller ej af maden.
Jeg søger nogle gode råd og tips til "dessert"?
Lige nu får de havregryn, corn flakes, fuldkornsgrød, frugt, rugbrød eller lign. Jeg synes det skal være sundt og også mætte lidt inden natten.
Mon du har nogle gode ideer?
God weekend
Hilsen Christina